Прогноз погоди для вас із різних кінців Галактики
29 January 2014, Vinnytsya

«Привіт, це «Погода галактики Чумацький шлях». Ось ваш щоденний прогноз погоди… Не можна й просити кращої погоди для планети Золтекс. Прямо зараз там п’ятьдесьт градусів і ясно. Ми очікуємо помаранчеве небо упродовж дня з невеликою ймовірністю метанового дощу уночі. Ця гарна погода не може тривати вічно.»

Чи може бути таким прогноз погоди у майбутньому? Можливо ви чули неодноразово прогнози погоди по телебаченню, або по радіо. Гідрометцентри використовують інформацію, отриману від супутників,  які оточують Землю та використовуються для контролю погодних умов.

Ми також направили космічний корабель за межі Сонячної системи, який повідомляє нам про умови на поверхнях інших планет та супутників (наприклад, Mars Express, який знаходиться на орбіті Марсу). Тепер астрономи починають дізнаватися про погоду в інших світах, далеко за межами Сонячної системи.

Використання дуже потужних телескопів дало можливість вченим вперше зробити прогноз погоди на коричневому карлику! Використовуючи розумну техніку, вченим вдалося створити карту темних та світлих плям на його поверхні. Скоро ми зможемо побачити візерунки хмар, що утворюються, розвиваються і  зникають – так само, як на Землі.

Коричневими карликами деякі астрономи називають «зірки-невдахи». На відміну від інших зірок, таких як наше Сонце, вони ніколи не стануть на стільки гарячими, щоб у їхньому серці запалився ядерний вогонь.

Цей коричневий карлик був виявлений зовсім недавно, у цьому році. Він є третьою найближчою до Землі зоряною системою, після Альфи Центавра та зірки Бернарда. Коричневі карлики є дуже корисними, на їх прикладі можна вивчати атмосферу молодої планети-гіганта, вони відрізняються лише розмірами – коричневі карлики набагато більші за планети.

Cool Fact

Цікаво знати

Велика «Червона пляма» Юпітера насправді є великим ураганом, який вперше було помічено у 1831 році і можливо ще буде вирувати на планеті упродовж багатьох століть!

Your Weather Report From Across the Galaxy