Багатолике нічне небо
19 February 2014, Vinnytsya

На відміну від багатьох інших дисциплін, таких як історія та математика, природничі науки не можуть вивчатися лише з книги, і ви зараз це зрозумієте. Зрештою, наука – це вивчення оточуючого нас світу.

Отож, як ви можете «експериментувати» в астрономії? Ну, як і в інших галузях науки, шляхом спостережень. Візьмемо Мессьє 7, скупчення зірок, зображене на цьому фото, його можна легко побачити неозброєним оком. Ви знайдете це скупчення у «жалі» сузір’я, яке більшість із вас знає як Скорпіон.

Я кажу «більшість із вас» тому, що сузір’я, як секретні агенти, можуть мати багато імен та символів, так як вони подорожують усім світом. Наприклад, в Індонезії люди Яванської раси називають Скорпіон «падаюча кокосова пальма». А місцеві племена Південної Америки бачили сузір’я у формі «водяної змії».

Скорпіон є, можливо, одним із найстаріших сузір’їв. Вперше воно згадувалося в Шумерській цивілізації, яка існувала 5000 років тому!

Цікава особливість відображена на цій фотографії – це космічний пил, який видно на фоні у вигляді смуг. Можна припустити, що це залишки від газової хмари, сформованої Мессьє 7, але насправді смуги не мають нічого спільного із цими зірками взагалі.

Від того часу, як сформувалося це сукупчення, а це приблизно 200 мільйонів років тому, наша галактика Чумацький Шлях здійснила повний оберт. Рух Галактики досить часто спричинює перемішування та реорганізацію зірок та космічного пилу, розділяє сукупності та пил на досить великі відстані.

Cool Fact

Цікаво знати

Чому б вам не вийти і не подивитися на це сузір’я? Є багато сайтів, які показують нічне небо. Наприклад, є «Планетарій», який ви можете знайти за адресою http://neave.com/planetarium/.

The Many Faces of our Night Sky